Fizjoterapia Jagiełło

Fizjoterapia Paulina Jagiełło

IGŁOTERAPIA

igłoterapia

Igłoterapia to zabieg dedykowany wszelkim dysfunkcjom w obrębie narządu ruchu oraz dolegliwościom mięśniowo-powięziowym. Polega na wkłuwaniu się w punknty spustowe za pomocą specjalnie przeznaczonych do tego igieł (są one znacznie cieńsze niż iniekcyjne). Dzięki temu minimalizujemy dyskomfort związany z przeprowadzeniem zabiegu igłoterapii. Mięśniowo- powięziowe punkty spustowe dają objawy bólowe zarówno miejscowe, jak i w odległych obszarach wywołując promieniowanie.

Stymulacja zakończeń nerwowych danego punktu spustowego doprowadza do lokalnej reakcji w mięśniu prowadzącej do rozluźnienia. Największy efekt obserwuje się na kilka dni po wykonaniu zabiegu, a w pierwszej fazie może pojawić się tkliwość tkanek poddanych igłowaniu. Jednak igłoterapia ma swoje grono zwolenników, ponieważ okazuje się nieoceniona w leczeniu stanów przewlekłych, terapii zrostów czy blizn.

Nasz zespół wykwalifikowanych specjalistów zadba o sterylność oraz bezpieczeństwo wykonywanych procedur. Po wizycie otrzymasz także zalecenia pozabiegowe, do których należą m.in.:

• odpoczynek
  • unikanie wzmożonej pracy mięśni poddawanych igłoterapii
  • zapewnienie odpowiedniej podaży płynów
  • nie stosowanie leków przeciwzapalnych

W jakich sytuacjach sprawdzi się igłoterapia?

BÓLE KRĘGOSŁUPA

URAZY SPORTOWE

REHABILITACJA

LECZENIE BLIZN

konsultacja fizjoterapeuta

Skonsultuj się ze specjalistą

Jeśli odczuwasz dolegliwości, dobrym pomysłem będzie skonsultowanie ich z fizjoterapeutą, który pomoże Ci przeanalizować twój stan zdrowia i zaproponuje odpowiednie postępowanie terapeutyczne. W razie potrzeby podjęcia dokładniejszej diagnostyki, twój specjalista zasugeruje wykonanie dodatkowych badań obrazowych.

Znajdź nas na Facebooku oraz Instagramie.

1 thought on “IGŁOTERAPIA”

1. Pingback: URAZY SPORTOWE  - Fizjoterapia Jagiełło

Comments are closed.