Fizjoterapia Jagiełło

Fizjoterapia Paulina Jagiełło

MASAŻE LECZNICZE

Pracujesz w stresie a brak należytego snu i regeneracji utrudnia Ci odprężenie i rozluźnienie spiętych mięśni po intensywnym dniu? Z pomocą przychodzi masaż leczniczy, który oprócz rozluźnienia, poprawia ukrwienie tkanek, oddziałuje na autonomiczny układ nerwowy wyciszając wzmożone rekcje, normalizuje tempo oddechu oraz ułatwia przepływ płynów limfatycznych. Dodatkową korzyścią jest poprawa kondycji naskórka poprzez uelastycznienie i odżywienie dzięki dobroczynnym właściwościom olejów użytych podczas zabiegu.

Wśród naszej oferty masaży znajdziesz:

• Klasyczny do wyboru od 30 do 120 minut według potrzeb.
  • Sportowy obejmujący terapię punktów spustowych z elementami masażu funkcyjnego,
  • Masaż tkanek głębokich,
  • Terapię powięziową,
  • Drenaż limfatyczny manualny lub z wykorzystaniem mankietów pneumatycznych.
  • Autorski zabieg antycellulitowy obejmujący szczotkowanie na sucho, terapię bańką chińską oraz manualnie i masażerem z użyciem kosmetyków antycellulitowych.

Kiedy jeszcze sprawdzi się masaż leczniczy?

masaż

Jeśli chcesz zobaczyć pracę naszych specjalistów oraz komplementarne działania stosowane w leczeniu bólu, zapraszamy na Facebooka oraz Instagram. Na naszych social mediach znajdziesz dużo merytorycznych informacji, ale także newsów z życia gabinetu.

MASAŻ W BÓLACH KRĘGOSŁUPA

REHABILITACJA

URAZY SPORTOWE

2 thoughts on “MASAŻE LECZNICZE”